Let's go! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Manouk Rombout - WaarBenJij.nu Let's go! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Manouk Rombout - WaarBenJij.nu

Let's go!

Blijf op de hoogte en volg Manouk

20 September 2012 | Nederland, Warmenhuizen

Lieve allemaal,

Dit is hem dan; de blog waarmee ik jullie allemaal op de hoogte kan houden van mijn tijd in Cambridge.

Vanmiddag is het zover. Dan gaat mijn vliegtuig naar Londen. Ik vlieg om 14.55 uur en ik kom daar lokale tijd 15.15 uur aan.
Al mijn spullen zijn gepakt. Dit kostte wel veel moeite aangezien ik veel te veel mee wilde. Maar het is gelukt! Alles zit in de koffer!

Ik heb er onwijs veel zin in, maar toch vind ik het ook spannend. Ik heb namelijk nog geen idee wie mijn roommate wordt, wie die mensen allemaal zijn, hoe mijn kamer er uit ziet, wat het programma is enz.. Dus dat ga ik vanmiddag en komende weken allemaal ontdekken.

Dit was even een kort berichtje als starter. Ik laat zo snel mogelijk weer iets van mij horen. Mijn skypenaam is trouwens: manoukr94.

Ik heb er heel veel zin in en ik ga jullie allemaal missen, maar ik ben terug voordat je het weet!

Liefs, Manouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 7345

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 17 Maart 2013

Cambridge

Landen bezocht: