Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Manouk Rombout - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Manouk Rombout - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Manouk

20 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Yes, aangekomen in Engeland!

Vanmiddag afscheid genomen van mijn ouders, Jesse, Margot en Lotte. Daar liep ik dan in me eentje langs de douane.. Dat was wel even moeilijk. Maar gelukkig kwam ik al snel lotgenoten tegen. Ik vloog samen met nog 8 anderen EF-studenten. Eén meisje daarvan zit ook hier in Cambridge.

De vlucht verliep super goed. Het was maar een uurtje vliegen, dus dat ging zo voorbij. Op London Heathrow werd ik opgehaald door een transfer. Samen met Ilse, het Nederlandse meisje, en een Franse jongen werden we naar het Purbeck House gebracht. Het was wel raar om ineens aan de anders kant van de weg te rijden. Vooral de rotondes, daar snap ik nog niet veel van..

Ik slaap in het Purbeck House. Het is eigenlijk één grote studentenflat met ongeveer 100 kamers geloof ik. Ik deel mijn kamer met een ander meisje. Ze komt uit Oostenrijk en heet Valentina. De kamer is prima. We hebben een klein keukentje met een beperkt aantal pannen, dus koken zal nog een hele opgave worden. De badkamer hoeven we ook maar met z’n tweeën te delen.

Morgen hebben we de eerste introductiedag. Ik moet om half 9 op school zijn en dan gaan we als het goed is de hele dag Cambridge verkennen. Ben erg benieuwd naar al mijn medestudenten.

Ik hoop dat ik jullie zo goed mogelijk op de hoogte kan houden met mijn verhalen en af en toe wat foto’s. Als het goed is kan je aan de linkerkant van mijn blog je emailadres toevoegen aan de mailinglijst. Zo krijg je elke keer een mailtje als ik iets toevoeg aan mijn blog. Mocht je dit willen, voeg dan even je emailaders toe.

Nou, ik ga zo maar even wat drinken met mijn roommate dus ik hou het hierbij voor deze keer! Jullie horen snel meer!

Liefs, Manouk

  • 20 September 2012 - 22:02

    Lotte:

    Me likey! Whoopwhoop! Veel plezier x

  • 20 September 2012 - 22:33

    Margot:

    Jaaa, klinkt heel leuk! Ik word je trouwe blog lezer! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manouk

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7351

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 17 Maart 2013

Cambridge

Landen bezocht: